Mä oon jo tosi pitkään haaveillut siitä, että tapaisin jonkun edes suhteellisen normaalin tytön, hankkisin hirveän määrän mutanttijälkeläisiä ja alkaisin kertomaan niille hurjia tarinoita. Mut ei, ainoastaan pissikset, stripparit, vanhat yksinhuoltajaäidit, AD-HD- tytöt ja homomiehet ovat musta kiinnostuneita.

No, mulle nyt sit oli joku ajatus et tekisin jotain tavallisuudesta poikkeavaa ja päätin rustata parit raapustukset ja pyysin tytön kahville ihan selvinpäin. Siis normaalin tytön. Jolla ei ollut mitään sairaita taipumuksia, tai jolla on kaikki raajat tallella, eikä muutenkaan mitenkään hirveen suuria ongelmia. Sellaisiakin sit oli olemassa.

No, siin sit kävi silleen- et eihän siitä mitään tullut. Kaikki sanoo, että baareista ei mitään löydä, mut mun kohdalla on ainakin sillein et naiset pitää juottaa sikahumalaan ja sitten ne vasta huomaa kuinka erinomainen tyyppi olen. Tai luulee huomaavansa.

Voisin välillä kirjoittaa vaik mielipidepalstalle, et mua rotusorretaan. Tai et mua rotusorretaan laadullisesti. Miten se voi olla tilastollisesti mahdollista, että vain ne naiset joista en pidä pitävät minusta?


Pohdin tässä, että voisin ryhtyä ortodoksimunkiksi ja kasvattaa parran. Olen kuitenkin innoissani siitä, että edellisessä jutussa mainittu Ella soitti mulle eilen. Saamme varmasti hyvät keskustelut hänen kanssaan.

Tämän kunniaksi täytyy kehittää jotain levotonta.